Якісний ремонт турбін
Діагностика - 0 грн
На стенді, в вашій присутностіЕкономія до 70%
Від вартості нової турбіниГарантія один рік
Без обмеження пробігу
Компанія "ПРОФТУРБО" виконує ремонт турбін з гарантією
Працюємо по всій Україні
Ми виконуємо ремонт турбін по всій території України. Приймаємо і відправляємо посилки любою зручною кур'єрською службою для замовника.
Гарантія 12 місяців
Ми впевнені в якості своєї роботи і в високій кваліфікації наших майстрів. Всі клієнти отримують гарантію 1 рік на ремонт турбіни без обмеження по пробігу.
Європейське обладнання
Ремонт турбін проводиться з використанням новітнього обладнання. Дефектовка і балансування турбокомпресора здійснюється на сучасних стендах.
Безкоштовна діагностика
Зчитуємо інформацію про помилки, встановлюємо причини виходу з ладу турбіни. Пропонуємо оптимальні варіанти вирішення за встановленими помилок.
Ремонт турбін під ключ
Проводимо діагностику, реставруємо, здійснюємо дефектовку і балансування, налаштовуємо заводські параметри і консультуємо щодо подальшої експлуатації.
Доступна ціна
Вартість ремонту турбіни нижче в 1-2 рази, ніж придбання нового турбокомпресора. 15-ти річний досвід наших майстрів дозволяє відновити агрегати всіх марок і моделей.
Ремонт турбін всіх марок і моделей
Ремонт турбін для легкових автомобілів
Ремонт турбін для спецтехніки
Ремонт турбін для вантажних автомобілів
Турбіна двигуна. Принцип роботи, поломки і як їх уникнути
Принцип роботи турбіни. Як працює турбонаддув в автомобілі
Збільшення робочого об'єму двигуна
Збільшення об'єму двигуна можливо двома шляхами: або збільшенням об'єму камер згоряння, або – збільшенням кількості циліндрів в силовому агрегаті. Однак такий спосіб підвищення потужності не зовсім виправданий, через те, що має ряд недоліків, серед яких підвищена витрата палива.
Збільшення числа обертів колінчастого вала двигуна
Ще один можливий спосіб підвищення продуктивності двигуна полягає в збільшенні числа обертів колінчастого вала. Це досягається шляхом збільшення кількості ходів поршня за одиницю часу. Але використання такого способу має жорсткі обмеження, які обумовлені технічними можливостями двигуна. Крім цього, така модернізація призводить до падіння ефективності роботи силового агрегату через втрати при впуску та інших операціях.
Турбонаддув
У двох попередніх способах двигун використовує повітря, яке надходить завдяки власному нагнітанню. При використанні турбокомпресора в циліндр надходить той же об'єм повітря, але з попередніми його стисненням. Це дає можливість потрапити більшій кількості повітря в циліндр, завдяки чому з'являється можливість спалювання більшого обсягу палива. При використанні такої технології, потужність двигуна зростає по відношенню до кількості споживаного палива та об'єму двигуна.
Охолодження повітря
В процесі компресії повітря може нагріватися аж до 180 С. Однак повітря має властивість збільшувати щільність при охолодженні, що дає можливість значно збільшити обсяг повітря, що потрапляє в циліндр. Крім цього, збільшення щільності повітря істотно знижує витрату палива і кількість викидів продуктів згоряння.
Також існує два різних типи турбонаддуву: турбокомпресор, заснований на використанні енергії вихлопних газів і турбонагнітач з механічним приводом.
Турбонагнітач з механічним приводом
У разі використання такого типу компресії, повітря стискається завдяки спеціальному компресору, який працює від приводу двигуна. Але такий метод має один великий недолік. Річ у тому, що при використанні механічного турбокомпресора частина потужність двигуна йде на забезпечення роботи самого компресора. Тому двигун, обладнаний таким нагнітачем, витрачає більше палива ніж звичайний двигун такої ж потужності.
Турбокомпресор заснований на використанні енергії вихлопних газів
Такий метод заснований на використанні енергії вихлопних газів, яка спрямована на привід турбіни. При використанні такого способу відсутнє механічне поєднання з двигуном, завдяки чому втрати потужності не відбувається.
Основні переваги двигунів з турбонаддувом
1) Турбодвигун має менші показники по витраті палива ніж двигун без турбіни тієї ж потужності та при інших рівних умовах.
2) Силовий агрегат з турбонаддувом має помітно кращі показники співвідношення ваги двигуна до потужності, яку може розвинути.
3) Використання турбокомпресора відкриває нові можливості по оптимізації інших параметрів і характеристик двигуна, а також поліпшення крутного моменту, що дозволить уникнути дуже частого перемикання передач при їзді в пробках або гористій місцевості.
4) Турбодвигуни працюють тихіше, ніж агрегати такої ж потужності без турбонаддува.
Несправність турбін
ДДоведено, що більшість проблем з турбіною є наслідком проблем поза нею, в цьому вам допоможе будь-яке СТО. Якщо турбіна вийшла з ладу, найбільш важливо зрозуміти причину, перш ніж встановлювати іншу турбіну. Дані рекомендації допоможуть вам з'ясувати причину несправностей турбіни.
- Підвищена витрата масла
- Масло тече з турбіни або з'єднувальних патрубків
- Збільшились витрати палива
- Погіршення динаміки розгону
- Дим з вихлопної труби
- Свист і скрегіт при роботі двигуна

Якщо в масло потрапила дрібна стороння частка, то ви можете не виявити її візуально. Але вона буде полірувати втулки, і скруглять їх края. Часто втулки зношуються по зовнішньому діаметру.
Якщо потрапила велика частка, то вона утворюватиме глибокі борозни на втулках. Внутрішня поверхня втулки буде теж зношуватися, але менше. Середній корпус і вал – ще менше через твердість матеріалу.
Якщо в компресорну частину потрапить тверда чужорідна частинка, то вона пошкодить компресорного равлика. Пісок і сіль призводять до ерозії та корозії лопатей компресорного колеса.
М'які чужорідні частинки, такі як ганчір'я або папір, можуть привести до вигину лопатей компресорного колеса. А в екстремальних умовах лопаті можуть обламатися.


Якщо масляний канал звужений прокладним матеріалом або герметиком, то виникає недостатність мастила. Відбувається сильна зміна кольору турбінного валу.
Хімічне забруднення масла призводить вал до зносу втулок і перевищення температури. Виглядає як недостатність змащення. Зазвичай трапляється при змішуванні палива та масла, що призводить до зниження змащувальних властивостей масла.
Повна відсутність мастила призводить до швидкого ламання турбіни.
Типова несправність турбіни — висока температура на підшипниках ковзання (втулках). На фотографії масло згоріло і закоксувало турбінний вал. Часто тильна сторона турбінного валу трохи вигинається, це супроводжується ефектом «апельсинової шкірки» і дуже ясно говорить про перекрут і передув.
Перекрут може привести до облому частини лопатей турбінного валу. Пошкодження виглядає як потрапляння стороннього тіла в турбінну частину. В екстремальних випадках вал може розірватися через перекрут. Тимчасовий стрес призводить до появи тріщин, які збільшуються з кожним циклом перекруту і в кінці приводить до швидкого розриву турбінного валу.

Реставрація турбін
Компанія «Профтурбо» здійснює високоякісне відновлення турбін в Києві. Турбокомпресор – складний агрегат. Завдяки йому забезпечується збільшення потужності двигуна транспортного засобу при одночасному зниженні витрат палива.
Ремонт турбокомпресорів економічно виправданий у випадку, коли експлуатаційний термін, визначений виробником, ще не завершився, але вже спостерігається значне погіршення функціонування агрегату, вихід його з ладу. Ремонт турбіни двигуна обходиться власникові авто мінімум на 40% дешевше, ніж придбання нового агрегату.
Наші послуги з ремонту турбін
ПРОФІЛАКТИКА Зняття равликів із середньої частини (картридж). Дефектування середньої частини турбіни (картридж). Чистка турбіни та середньої частини (картридж). Перевірка середньої частини (картридж) турбіни на стенді на протікання масла та дисбаланс.
СТАНДАРТ Зняття равликів із середньої частини (картридж). Розбір середньої частини (картридж). Дефектування середньої частини (картридж). Відновлення та балансування ротора та компресора.
Стандарт + Зняття равликів із середньої частини (картридж). Розбір середньої частини (картридж). Дефектування середньої частини (картридж). Заміна компресорного колеса та ротора.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ Зняття равликів із середньої частини (картридж). Розбирання середньої частини (картридж). Дефектування середньої частини (картридж). Заміна компресорного колеса та ротора. Відновлення та балансування ротора та компресора.
Вартість ремонту турбіни двигуна
назва послуги | вартість |
---|---|
Діагностика турбіни з наданням протоколу | Безкоштовно |
Розкоксування масляної впускної системи | 350 грн |
Чистка геометрії та налаштування параметрів турбіни з наданням протоколу | 500 грн |
Налаштування параметрів турбіни з наданням протоколу | 600 грн |
Профілактика | від 800 грн |
Стандартний ремонт | від 2000 грн |
Капітальний ремонт | від 3000 грн |
Робота по заміні картриджа | 600 грн |
Робота по заміні геометрії | 500 грн |
Зняття та встановлення турбіни на авто | від 1500 грн |
Заміна рем.комплекту | 600 грн |
Діагностика електронного актуатора | Безкоштовно |
Встановлення та регулювання вакуумного актуатора | 700 грн |
Ремонт електронного актуатора | від 1600 грн |
Налаштування актуатора | 500 грн |