Гарантія на ремонт турбіни - 1 рік
Терміновий ремонт турбіни від 2-х годин

Турбокомпресори GARRETT

Garrett - Advancing Motion, також відома як Garrett Motion, раніше Honeywell Transportation Systems і Honeywell Turbo Technologies, - американська компанія, що займається в основному проєктування, розробкою та виробництвом турбокомпресорів і пов'язаних з ними систем примусової індукції для наземних транспортних засобів від невеликих легкових автомобілів до великих вантажівок і промислове устаткування і будівельна техніка. Вона виникла як частина промислового підрозділу Garrett AiResearch в Феніксі, штат Арізона, в 1954 році, після чого вони уклали контракт на поставку 5000 турбокомпресорів для кар'єрної машини Caterpillar. Він справляв турбокомпресори для залізниць і вантажних автомобілів. Виручка компанії в 2011 році склала близько 3,2 мільярда доларів. Honeywell також займається автоспортом, поставляючи турбокомпресори і системи примусової індукції, рішення і відповідне обладнання гоночним командам, а також різні види автомобільних гонок і професійних змагань.В 2004 році компанія стала частиною американського промислового конгломерату Honeywell International, Inc. в якості підрозділу транспортних систем.

У 2018 році вона стала незалежною компанією під назвою Garrett - Advancing Motion з головним офісом в Ролле, Швейцарія.

Каталог турбін GARRETT за серійними номерами

У даному каталозі ви зможете підібрати турбіну для вашого авто за серійним номером

Історія Garrett

Джон Кліффорд "Кліфф" Гарретт заснував компанію Aircraft Tool and Supply в однокімнатному офісі в Лос-Анджелесі в 1936 року.У 1938 році компанія змінила назву на Garrett Corporation, об'єднавши кілька компаній в одну з трьома підрозділами. Компанія виробляла авіаційні турбокомпресори для військових дій у Другій світовій війні, а також авіоніку, засоби захисту навколишнього середовища та інші продукти.

У 1950-х роках місто Лос-Анджелес і інші муніципалітети почали використовувати турбокомпресори для очищення стічних вод. До 1952 року в США використовувалося 20 000 двигунів з турбонаддувом.Чтоби вивчити застосування турбокомпресорів для дизельних двигунів, Гарретт відділив групу турбокомпресорів від групи газових турбін 27 вересня 1954 року народження, щоб сформувати промисловий відділ AiResearch (AID).

Перший турбокомпресор Т-15 був поставлений компанії Caterpillar в 1955 году. цим пішов замовлення на 5000 виробничих одиниць, які повинні бути встановлені на тракторі Caterpillar D9.Промишленное підрозділ виробляло турбокомпресори для будівельної техніки, залізничних локомотивів, тракторів, кораблів, силових установок і насосних станцій нафтопроводу.

Chevrolet Corvair Monza був одним з перших легкових автомобілів з турбонаддувом. Це була спортивна модель в лінійці Corvair.

Автомобільний турбокомпресор T11, розроблений в 1960 році, розширив турбіни до комерційних автомобілів, таких як важкі вантажівки виробництва Mack Trucks, Volvo і Scania.Первими легковими автомобілями з турбонаддувом були Chevrolet Corvair Monza і Oldsmobile Jetfire в 1962/1963 роках. У 1960-х турбокомпресори використовувалися в гоночних автомобілях і спортивних автомобілях, отримавши зв'язок з гоночної культурою і автолюбителям.Смерть засновника компанії Кліффа Гарретта в 1963 році супроводжувалася загрозою поглинання з боку корпорації Кертисс-Райт. Щоб уникнути цього, корпорація Garrett об'єдналася з Signal Oil and Gas Company в 1964 году.Об'єднана компанія отримала назву The Signal Companies в 1968 році, а потім об'єдналася з Allied Corporation і стала Allied-Signal Inc.

Нафтова криза 1970-х років змусив федеральні регулятори чинити тиск на виробників автомобілів з метою скорочення викидів вихлопних газів. До 1977 року виробники представили автомобілі з турбонаддувом в США і Європі, такі як спортивне купе Buick Regal і LeSabre другого покоління, а також європейські автомобілі Volvo, Saab, Peugeot, Renault і Mercedes.В 1978 році було тільки вісім моделей автомобілів з турбонаддувом і сім використовували турбокомпресори Garrett.Гарретт створив автомобільну групу в 1980 році, і до середини 1980-х років було випущено більше 100 моделей з турбонаддувом.Турбокомпресори стали звичайним явищем до 1990-м годам.Audi R18 TDI, з турбокомпресором Garrett.

У 1994 році Allied-Signal придбала підрозділ по виробництву турбінних двигунів Lycoming компанії Textron, після чого три роки по тому була продана підрозділ Garrett Aviation Division компанії General Electric. У 1999 році вона об'єдналася з Honeywell International Inc. і прийняла Honeywell в якості назви компанії.У 2011 році Honeywell продала свою автомобільну групу з виробництва споживчих товарів компанії Rank Group, новозеландської приватної інвестиційної компанії, за 950 мільйонів доларів. Сюди входять такі бренди, як Fram Filters, антифриз Prestone і свічки запалювання Autolite.

У 2000-х роках турбокомпресори Гарретта були встановлені в двигунах Chevrolet Sonic, Mercedes S 350, Volkswagen Polo, BMW X6 ActiveHybrid, Ford F-350, Volkswagen Golf і Jaguar XF і др.В 2010 році компанія розробила 15 нових технологій для 100 нових двигунів , в тому числі перше в світі використання технології кулькопідшипників в дизельному двигуні для легкових автомобілей.Гарретт розробив найменший в світі турбонаддув для Tata Nano, а також для 100-літрового двигуна кар'єрного самоскида Caterpillar.

Навіть найкращі і якісні механізми ламаються і турбіна не виняток, оскільки це постійно діючий механізм автомобіля.

Наша компанія здійснює ремонт турбін Garrett дуже швидко, за невеликі гроші і з гарантією якості. Крім цього, коли стан турбіни Garrett безнадійна і ремонту вона не підлягає, ми пропонуємо клієнтам купити нові деталі. Кількість вдячних клієнтів і партнерів компанії «Профтурбо» зростає з кожним днем.

Початок ремонту турбін Ремонт турбін Garrett

Фахівці починають ремонт турбін Garrett з визначення причин, які могли призвести до несправності роботи всього турбокомпресора (турбонаддуву, турбонагнітача). Далі турбіна Garrett піддається детальній діагностиці. Виходячи з цих двох етапів, робляться висновки і приймаються рішення щодо подальшого ремонту.

Швидкий і якісний ремонт турбін Garrett

Після встановлення причини і діагностики, турбіна проходить всі етапи ремонту. Найчастіше, він здійснюється протягом 1 дня. Наші клієнти отримують швидкий і якісний ремонт турбін Garrett, оскільки наш штат складається їх висококваліфікованих фахівців, високоточного обладнання та доступу до необхідних нових деталей.

Ціна нової турбіни

Ціна нової турбіни варіюється від 400 - 900 доларів. На її вартість впливає виробник, модель і тип турбіни.

Вартість ремонту турбін:

  1. Стандартний ремонт турбонаддуву від 1800 гривень;
  2. Середній ремонт турбіни від 2000 гривень;
  3. Капітальний ремонт турбонагнітача від 3000 гривень.

Ми працюємо по всій території України

Ми приймаємо замовлення по ремонту турбін з усіх міст і куточків України, серед них - Київ, Дніпро, Запоріжжя, Миколаїв, Одеса, Харків, Чернігів, Львів та багато інших.

Для більш детальної інформації зв'яжіться з нашими менеджерами за телефонами, зазначеними на сайті.

Наша гарантія

«ProfTurbo» підтверджує свою якість на ремонт турбін Garrett, фірмовою гарантією - один рік без обмеження пробігу.