Актуатор турбіни або клапан управління турбіною
Актуатор є клапаном, який направляє певну кількість вихлопних газів до турбокомпресора, яке необхідно для створення заданого тиску наддуву. Якщо ваш автомобіль рушає ...
ЧитатиАктуатор є клапаном, який направляє певну кількість вихлопних газів до турбокомпресора, яке необхідно для створення заданого тиску наддуву. Якщо ваш автомобіль рушає ...
ЧитатиПідшипник ковзання турбіни має антифрикційну властивість - не стирається під час руху ротора
ЧитатиЗаміна картриджа турбіни - поширена проблема, з якою стикаються автовласники, частина з яких приймають рішення своїми руками провести ремонт. Дійсно, ремонт картриджа турбіни може здійснюватися як самостійно, так і в умовах спеціалізованих майстерень.
ЧитатиРотор - це одна з найважливіших деталей турбіни. Він несе на собі робочі лопатки, що утворюють разом з направляючими лопатками проточну частину турбіни, і передає ...
ЧитатиКільця ущільнення знаходяться в системі газо-масляного ущільнення турбіни. Їх може бути від 2-х до 4-х штук.
ЧитатиГайка ротора - це виріб зі сталі з певним діаметром і кроком різьблення.
ЧитатиКришка ущільнення корпусу кріпиться до корпусу підшипника і тим самим зміцнює його. Вона виготовляється з двох видів металів - або заліза, або алюмінію.
ЧитатиВакуумний клапан турбіни (актуатор) - це рухома частина турбіни, яка управляє потоком вихлопу на турбіну.
ЧитатиКлієнти часто задають питання - як працює турбіна зі зміненою геометрією, які її плюси? Що відрізняє її від звичайної турбіни? Про все це розповімо в нашій статті.
Читати